کد خبر: 1174002
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع پنج میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان از ابتدای ماه محرم خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تا شب گذشته، پنج میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی (ع) طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ میلیون وعده غذای گرم میان خانواده‌های محروم توزیع شد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به بیش از ۳۰ میلیون وعده غذا تا پایان ماه محرم و صفر برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در همین راستا سال گذشته ۶۵۰۰ آشپزخانه اقدام به طبخ غذا داشتند که این تعداد با همراهی مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و گروه‌های مختلف مردمی امسال به هشت هزار آشپزخانه خواهد رسید.

آسوده با اعلام روش‌های مشارکت‌های مردمی در طرح اطعام حسینی، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۱۲* به صورت ملی و #۸۸۷۷* به صورت استانی، کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار