کد خبر: 1182723
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد که تمام بلیت‌های پرواز‌های اربعین هواپیمایی این شرکت، با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و به‌صورت صددرصد سیستمی از طریق اپلیکیشن traticket به زائران عرضه شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از میزان، سازمان هواپیمایی کشوری امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی برنامه‌هایی را تدارک دید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص گفته است که برای پرواز‌های اربعین حدود ۴ هزار و ۹۰۰ مجوز از سوی این سازمان صادر شده و سهمیه پرواز‌های اربعین تداخلی با پرواز‌های داخلی نخواهد داشت.

یکی از این شرکت‌های هواپیمایی که امسال تعداد قابل توجه‌ای پرواز به زائران اربعین اختصاص داده، شرکت هواپیمایی آتا است.

براساس اعلام این شرکت هواپیمایی، طبق برنامه پروازی اربعین سال ۱۴۰۲، تعداد ۴۳۴ پرواز(رفت و برگشت) به مقصد نجف اشرف از مبادی تهران(فرودگاه امام)، تبریز، مشهد مقدس، ارومیه، اردبیل، شیراز، رشت و اراک انجام خواهد شد.

همچنین شرکت هواپیمایی آتا بیش از ۵۳ هزار صندلی به مسافران اربعین اختصاص داده است.

با این حال شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرده که هیچ کدام از بلیت پرواز‌های اربعین این شرکت با قیمت بیشتر از قیمت مصوب سازمان هواپیمایی عرضه نشده و تمام بلیت‌ها به‌صورت سیستمی به‌فروش رفته است.

هم‌زمان با آغاز رسمی پرواز‌های اربعین آتا از اول شهریور سال‌جاری، با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا، کارگروه ویژه پرواز‌های اربعین، جهت افزایش کمی و کیفی خدمات به مسافرین تشکیل داده و این کارگروه، به‌صورت شبانه‌روزی در حال بررسی و رصد نحوه ارائه خدمات به زائرین حسینی، قیمت بلیت و رسیدگی به شکایات مسافران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار