کد خبر: 1183524
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
یک نظامی صهیونیست که در سال ۲۰۲۰ جوانی فلسطینی را به شهادت رسانده بود به طور کامل از سوی دادستانی کل رژیم صهیونیستی تبرئه شد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از مهر، دادستانی کل رژیم صهیونیستی با رد درخواست فرجام‌خواهی خانواده شهید ایاد الحلاق، جوان فلسطینی، حکم تبرئه نظامی صهیونیست که این جوان فلسطینی را در ۳۰ مه سال ۲۰۲۰ به شهادت رسانده بود، صادر کرد.

به گزارش فلسطین آنلاین، این حکم بدین معناست که این نظامی صهیونیست به طور کامل از اتهام قتل این جوان فلسطینی تبرئه خواهد شد. این حکم در حالی از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی صادر و از سوی دادستانی کل این رژیم تأیید شده که دلایل کافی برای به شهادت‌رساندن این جوان فلسطینی از سوی این نظامی صهیونیست وجود دارد.

گفتنی است شهید ایاد الحلاق که دچار معلولیت نیز بوده، در تاریخ ۳۰ مه سال ۲۰۲۰ هدف تیراندازی یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به مقام شهادت نائل آمد.

این در حالی است که پیش از این و در ماه جولای سال جاری میلادی، پس از وقت‌کشی بسیار مقامات صهیونیست، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی با تشکیل جلسه خود، این نظامی صهیونیست را از اتهام قتل ایاد الحلاق، جوان فلسطینی تبرئه کرده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار