کد خبر: 1196161
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
دستیار فوق تخصص جراحی عروق بیمارستان شهدای تجریش گفت: با تلاش متخصصان و کادر درمان بیمارستان شهدای تجریش، آتش‌نشانی که با ضربات چاقوی عده‌ای اوباش، مجروح شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

جوان آنلاین: محمد معین میرحسینی، دستیار فوق تخصص جراحی عروق بیمارستان شهدای تجریش با اعلام این مطلب، گفت: شامگاه چهارشنبه تعدادی ارازل و اوباش به ایستگاه آتش نشانی سرخه حصار حمله کرده و آتش نشان این مرکز را به ضرب چاقو از ناحیه شانه چپ و قفسه سینه دچار جراحت شدید کردند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: پس از اعلام ایستگاه آتش آنشانی با اورژانس، فرد حادثه دیده فورا به بیمارستان شهدای تجریش منتقل و در کمتر از ۲۰ دقیقه اقدامات جراحی برای وی انجام شد.

به گفته این جراح دانشگاه، آسیب شدید در شریان سابکلاوین (یکی از سرخرگ‌های قفسه سینه که در تغذیه اندام فوقانی نقش دارد) این آتش‌نشان ایجاد شده بود که با مداخله به موقع کادر درمان و انجام پیوند عروق، بیمار از خطر مرگ حتمی نجات یافت.

میرحسینی افزود: با اقدام به موقع کادر درمان و با تلاش پرسنل اورژانس آتش‌نشان حادثه دیده در کمترین زمان ممکن خون و فرآورده‌های خونی را دریافت و در حال حاضر خوشبختانه هوشیاری کامل دارد و حال عمومی وی رضایت بخش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار