کد خبر: 1198861
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
به دنبال اعلام تخلف سنگین و گران‌فروشی یکی از سکوهای داخلی، رئیس جمهور دستور استیفای فوری حقوق مردم و جبران خسارت را ارائه کرد؛ بر این اساس اخیرا وزیر ارتباطات هم درباره سوءاستفاده پیام‌رسان‌های داخلی از حمایت‌های دولت، به این پلتفرم هشدار داد.

جوان آنلاین:  در هفته‌ای که گذشت رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محرز شدن تخلف سنگین گرانفروشی یکی از سکوهای داخلی خبر داد و گفت رییس‌جمهور دستور استیفای فوری حقوق مردم و جبران خسارت را داده است.

به گزارش ایسنا، در واقع در پی گزارش تخلف سنگین گرانفروشی یکی از سکوهای داخلی، موضوع بررسی، تخلف محرز شده و رییس جمهور پس از استحضار، دستور استیفای فوری حقوق مردم و جبران خسارت را دادند. موضوعی که عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت درباره تخلف و گرانفروشی روبیکا اعلام کرد که در وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم حمایت تمام قدی را از سکوهای داخلی داشته و دارند و به نحوی خودشان را وقف آنها کرده‌ و تمام امکانتشان را هم به کار می‌گیرند که این سکوها تقویت شوند.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد اما این به این معنا نیست که کسی بخواهد خدای نکرده از این حمایت‌ها سوءاستفاده کند و حقوق مردم را تضییع و اعتماد مردم را دچار خدشه کند. طبق مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، باید ترافیک مصرفی سکوهای داخلی یک دوم ترافیک بین‌الملل باشد و ترافیک تمامی پیام‌رسان های اجتماعی داخلی هم باید یک سوم باشد.

طبق گفته زارع‌پور این مصوبه جاری و ساری است و اگر کسی نمی‌داند باید الان بداند. گزارش‌هایی درباره تخلف به آنها رسیده بود که بررسی کردند و این مسئله تایید شد. با توجه به اینکه باید مرکز ملی فضای مجازی درباره نحوه جبران این اتفاق، نظر بدهد، بسته پیشنهادی خود را به این مرکز ارائه کردند تا در آنجا درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود. هر سکوی داخلی که بخواهد حقوق مردم را نقض بکند، با او برخورد می‌شود و حقوق و اعتماد مردم خط قرمزشان است، حالا هر شخص و هر جایی باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
0
من از این خبر چیزی نفهمیدم. میشه کسی توضیح بده؟
کدام سکو تخاف کرده؟
چه تخلفی انجام شده؟
چه برخوردی شده؟
اصلا اتفاقی افتاده یا همه چی سری هست؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار