کد خبر: 1201836
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
برگزاری اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج ,ورزش با حضور شهردار محترم منطقه سه وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم در مسجد حسین ابن علی علیه السلام با مشارکت شورای محله طبرسی وبسیج برگزار شد.
شهربانو بشکنی

نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج و ورزش عصر(چهارشنبه ) در مسجد حسین بن علی (ع)  برگزار شد.

در این همایش که با همت بسیج و ورزشکاران، شورای محله طبرسی و تربیت بدنی محله و با حضور شهردار محترم منطقه  3اقای سید علی حسینی ملک اباد و ائمه جماعات مساجدو فرمانده ناحیه بسیج میثم برگزار شد.

دراین همایش با معرفی کسانی که در تربیت بدنی  و بسیج فعالیت کردند، به آنها خدا قوت گفته و افزوده شد هدف تجلیل از افرادی است که در بسیج فعالیت کردند و اسوه و الگویی برای نسل امروز هستند.

در ادامه از بانوانی که در بسیج خواهران محلات نقش داشتند و فعالیت کردند هم اسم برد و تجلیل شد.

اماموردی افزود: امیدوارم خدا توفیق دهد تا این همایش را هر  سال یک بار برگزار کنیم و برگزاری این مراسم می‌تواند عاملی برای ترویج روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه ورزش است و اگر‌ بتوانیم تجربیات  را در ورزش جاری کنیم، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و از تجربه سرمایه‌های پیشکسوتان برای افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

وی درخصوص مشارکت مردمی در بسیج گفت: حضور اقشار مختلف از جمله ورزشکاران  بسیار ارزشمند بوده است؛ ورزش و رزم یک پیوندی ناگسستنی باهم دارند.

 با بیان اینکه امروز هم در هفته بسیج هستیم و دشمنان به دنبال تصرف باور‌ها و تصورات ما هستند، گفت: بسیجیان و ورزشکاران نقش مهمی در مقابل با برنامه‌های دشمنان دارند.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: ورزشکاری که در فضای امن کشور ما رشد می‌کند و در میدان‌های مختلف حضور پیدا می‌کند اگر به پرچم کشورش احترام نگذارد هرچند مدال هم گرفته باشد، ارزشی ندارد.

در پایان از حدود 50 نفر از پیشکسوتان بسیج وسه تیم ورزش  وچهار نفر از افراد شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی   تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار