کد خبر: 1203597
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ناپایداری انرژی در شرق کشور یک موضوع مهم و در عین حال خطرناک است که به سرعت باید آن را حل کنیم، گفت: این ناپایداری انرژی شامل سوخت مایع و انتقال گاز است. با این حال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اخیرا با شرکت نفت پیرامون احداث خط تابش به جمع بندی رسید و قرارداد آن هم منعقد شد.
شهربانو بشکنی

یعقوبعلی نظری در آیین بهره‌برداری تقاطع چهار سطحی آزادگان که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه تحقق اهداف معنوی در چهارچوب نظام اسلامی و خدمت مردم در اولویت است، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از این رویکرد و نگاه برخوردار است و ما از ظرفیت استفاده می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان به اهمیت پروژه خط سه متروی مشهد اشاره کرد و افزود: امیدواریم با خط سه قطار شهری هرچه زودتر شبکه ریلی مشهد مقدس را به حرم مطهر رضوی متصل کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: قرارگاه با نگاه جهادی به تعهدات خود عمل می‌کند و این جای تقدیر دارد.

نظری به دیگر پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: خط اتصال صالح آباد به تربت جام در حوزه گازرسانی امروز آماده تزریق گاز است. در این راستا باید گفت؛ عملیات احداث این پروژه در زمان و در کیفیت اجرا رکورد ثبت کرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ناپایداری انرژی در شرق کشور یک موضوع مهم و در عین حال خطرناک است که به سرعت باید آن را حل کنیم، تاکید کرد: این ناپایداری انرژی شامل سوخت مایع و انتقال گاز است. با این حال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اخیرا با شرکت نفت پیرامون احداث خط تابش به جمع بندی رسید و قرارداد آن هم منعقد شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی رسمی این پروژه طی چند ماه آینده از سمت مشهد آغاز خواهد شد و عملا مسئله انتقال سوخت مایع از مسیر طولانی جاده‌ به واسطه این پروژه به اتمام خواهد رسید.
نظری با اشاره به اینکه روزانه در سطح استان ۷ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود، ابراز کرد: حتما در آینده نزدیک با اجرای دقیق این پروژه، سوخت مایع به شکل لوله‌ای منتقل خواهد شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار