کد خبر: 1206540
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
معاون مرکز آشتی روسی در سوریه گفت که دو پست فرماندهی و انبارهای تسلیحاتی گروه‌های تروریستی در عملیات نیروی هوافضای روسیه نابود شدند.

جوان آنلاین: مرکز روسی برای آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه شامگاه سه‌شنبه از عملیات هوایی موفق نیروهای روسیه علیه گروه‌های تروریستی خبر داد.

به گزارش ایرنا، «وادیم کولیت» معاون فرمانده این مرکز طی نشست خبری گفت که نیروهای هوافضای روسیه در تاریخ ۲۵ دسامبر ، دو پست فرماندهی و انبارهای تسلیحاتی تروریست‌ها در ادلب را منهدم کردند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، کولیت در این‌باره توضیح داد که تروریست‌ها از این مقر هدف قرار داده شده، برای انجام حملات جنایتکارانه علیه غیرنظامیان و شهروندان سوری و همچنین نیروهای نظامی استفاده می‌کردند.

این مقام نظامی روس در ادامه به گروه‌های تروریستی هشدار داد که از گلوله‌باران مواضع نیروهای دولتی سوریه و زیرساخت‌های غیرنظامی خودداری کرده و راه حل مسالمت آمیز مناقشه را در پیش بگیرید.

کولیت در بخش دیگری از صحبت‌هایش خبر داد که هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در سوریه، طی بیست‌وچهار ساعت اخیر ۴ مرتبه حریم هوایی سوریه را نقض کرده، موقعیت‌های خطرناک در آسمان سوریه ایجاد نموده و پروتکل‌های جلوگیری از برخورد (با روسیه) را نقض کردند.

طبق این گزارش، وی همچنین اظهار داشت که نظامیان روسی به انجام اقدامات نظارتی بر رعایت توافقات توقف درگیری‌ها بین طرف های متخاصم در سوریه ادامه می‌دهند.

به نوشته اسپوتنیک، معاون مرکز آشتی روسی در سوریه افزود که طی یک روز گذشته، باقیمانده‌های گروه تروریستی جبهه‌النصره، ۱۵ مرتبه مواضع نیروهای دولتی سوریه در استان‌های ادلب، حلب و لاذقیه را گلوله‌باران کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار