کد خبر: 1209913
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
تقدیر معاون وزیر نیرو از آبفا خراسان رضوی:
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو که برای شرکت در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال صنعت آب و برق کشورگرامیداشت "سردار شهید قاسم سلیمانی" به مشهد سفر کرده بود، از شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در میزبانی از 49 تیم شرکت کننده در مسابقات قدردانی کرد.

"یزدان رضایی" با اشاره به حضور 600 ورزشکار از خانواده بزرگ وزارت نیرو در این دوره از مسابقات که لغایت 28 دیماه سال جاری برگزار می شود افزود: این آمار درمقایسه با سال قبل از جهش چشمگیری برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات ضمن این که نشاط را در خانواده صنعت آب و برق افزایش می دهد ، روحیه هم کاری، تعاون و هم افزا زایی را در بین همکاران به ارمغان خواهد آورد.
وی از دبیر شورای ورزش وزارت نیرو و مسئول هماهنگی مسابقات صنعت آب و برق کشورخواست از این نوع مسابقات و رویداد ها علاوه بر مجموعه کارکنان برای خانواده های آنان نیز در سال 1403 تدارک ببیند .
وی تاکید وزیر نیرو در توسعه ورزش همگانی در میان همکاران صنعت آب و برق را یادآورشد و اظهار داشت: وزارت نیرو با وجود مضایق مالی در پیشبرد پروژه ها ، در امر مقدس ورزش محدودیتی در تامین منابع ندارد.
وی با تشکر از کارکنان صنعت آب و برق که با تلاش جدی و شبانه روزی خود آب و برق مشترکان شهری و روستایی را در تابستان 1402 تامین کردند خاطر نشان کرد: در تابستان گذشته با وجود گرمای بی سابقه و افزوده شدن دو میلیون مشترک جدید خانگی ، علاوه بر تامین برق مشترکان خانگی ، 12 میلیارد کیلووات ساعت هم در مصرف برق خانگی نسبت به سال 1400 صرفه جویی شد بدون این اینکه هیچ مشترکی احساس نارضایتی کند.
"رضایی"افزود: این اقدام ارزشمند در سال "مهار تورم و رشد تولید" منجر به افزایش تحویل برق به صنایع و بخش مولد به میزان 25 درصد شد و برای اولین بار در دولت سیزدهم میزان انرژی تحویلی به بخش های مولد و صنعت از بخش خانگی در شش ماهه اول سال پیشی گرفت که افتخار بزرگی است.
وی با بیان اینکه در سال 1402 با همت شما تلاشگران صنعت برق ، رکورد تاریخی احداث نیروگاه های حرارتی در کشور شکسته خواهد شد ، از ظهور یک انقلاب در احداث نیروگاه های تجدید پذیر در سال آینده خبر داد و اعلام کرد: بیش از هفت برابر آنچه ، قبلا در این بخش به بهره برداری رسیده است در سال آینده وارد مدار خواهد شد.
وی اقدامات موثر حوزه آب شرب را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در دو سال فعالیت دولت سیزدهم در قیاس با دولت های قبل 150 درصد اهداف چهار ساله طرح های آبرسانی محقق شد و در پایان برنامه هم بیش از 30درصد آب مورد نیاز کشور از محل آب های سطحی تامین خواهد شد.
معاون وزیر نیرو همچنین سال آبی جدید را دارای مشکلاتی دانست و اظهار امیدواری کرد با اقدامات جهادی کارکنان صنعت آب و برق ، مردم شریف ایران با کمترین دغدغه و نگرانی تابستان 1403 را سپری کنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار