کد خبر: 1214448
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
زارع

استاندار قزوین گفت: استان قزوین علی رغم اینکه به عنوان یک استان نفتی شناخته نمی شود ولی استان پیشرو در صادرات محصولات هیدروکربنی است و گمرک جدید پاسارگاد با آمار بالا در حوزه صادارت محصولات فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری جوان آنلاین ؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز دوشنبه در آئین افتتاح گمرک تخصصی فرآورده های نفتی شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: ایجاد گمرک در شهرک صنعتی پاسارگاد ماحصل طرح مسائل و مشکلات بخش خصوصی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی است و امیدواریم مورد استفاده و بهره برداری مناسبی قرار گیرد.

وی افزود: فعالین بخش خصوصی در این جلسه مطرح کردند که چنین نیازی در این شهرک وجود دارد و یک اراده مشترک بین حاکمیت و فعالین بخش خصوصی شکل گرفت که نتیجه آن افتتاح این پایانه در شهرستان است.

اعلایی گفت: استان قزوین استان پیشرو در صادرات محصولات هیدروکربنی است و این گمرک با آمار بالا در حوزه صادارت محصولات فعالیت خواهد کرد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: احداث این مجموعه نماد خوبی از همکاری و تفاهم بخش دولتی و خصوصی در قزوین است و هموار سازی و هماهنگی، پیگیری و تدوین ساختارهای حقوقی را اتاق بازرگانی انجام داده است. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: تسهیل گری در بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه مدیریتی استان با تمام تلاش این اقدام را در راستای افزایش فعالیت های اقتصادی انجام خواهد داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار