کد خبر: 1217643
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
بیش از ۱۵۰ تولیدکننده از سراسر کشور در نمایشگاه بهاره بسیج سازندگی از استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، یزد، هرمزگان ،کرمان و شهرهای نیشابور، فیروزه، سبزوار،کلات حضور دارند.
سیده سمیه ناصری

سردار علی اکبر افراسیابی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در حاشیه نمایشگاه فروش بهاره که در مکان حسینیه امام خمینی (ره) دایر شده است در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های خوبی برای مردم مشهد و استان و زائرین ایجاد شده است.

وی افزود: این نمایشگاه در حوزه صنایع دستی،پوشاک، لوازم خانگی فعال است تا بتوانند مردم از این ظرفیت که از سراسر کشور تولیدکنندگان حضور دارند استفاده کنند، این نمایشگاه فرصت خوبی است برای خانواده ها که با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز  بتوانند با قیمت مناسب خرید کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در خصوص برپایی نمایشگاه‌های اقتصادی عنوان کرد: عموما تولیدات داخلی و محصولاتی که در راستای اقتصاد مقاومتی تولید شده عرضه می شود، در این نمایشگاه تمام تولیدات داخلی است از این مسیر نیز تعدادی مشغول کار شدند، تا مردم استفاده کنند.

محمد روحانی، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی نیز اظهار داشت: به همت بسیجیان و جهادگران خراسان رضوی نمایشگاه ملی بهاره در محل حسینیه امام از روز گذشته تا 12 اسفند ساعت 15 عصر تا 10 شب برقرار است .

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات عفاف حجاب،پوشاک، لوازم خانگی با اقساط 18 ماهه، محصولات غذایی،صنایع دستی توسط هنرمندانی از سراسر کشور و شهرستانهای مختلف استان خراسان حضور دارند از عموم مردم می‌خواهیم از این نمایشگاه بازدید کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی بیان کرد: این افراد از کسانی هستند که از وام های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سراسر کشور استفاده کردند و برگزاری نمایشگاه با هدف فاز سوم تولید، آموزش ،وام تسهیلات، بازاریابی است.

روحانی تصریح کرد: در گام سوم سعی می‌کنیم کمک کنیم به فروش تولیدات این تولیدکنندگان، در این نمایشگاه 150 غرفه از استانهای خراسان شمالی،جنوبی،هرمزگان،یزد،کرمان،نیشابور،فیروزه،سبزوار،کلات حضور دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا 12 اسفند برپا است و تلاش داریم  آن را گسترش دهیم و به صورت دوره های هفته ای تمدید کنیم تا تولیدکنندگان بیشتری از فضای نمایشگاه استفاده کنند.

 

برچسب ها: خبر ، مشهد ، خراسان رضوی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار