کد خبر: 1219512
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
از روز گذشته ادعا‌هایی در مورد زندانی امیر شاه‌ولایتی در زندان اوین مطرح شده است. وکیل فرد مورد اشاره روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها از گواهی پزشکی موکلش برای اعزام به بیمارستان خبر داده بود.

جوان آنلاین: از روز گذشته ادعا‌هایی در مورد زندانی امیر شاه‌ولایتی در زندان اوین مطرح شده است. وکیل فرد مورد اشاره روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها از گواهی پزشکی موکلش برای اعزام به بیمارستان خبر داده بود.

به گزارش میزان، در پی ادعای صورت گرفته یک مقام قضایی گفت: پس از ایراد ادعای صورت گرفته، موضوع به صورت فوری مورد بررسی قرار گرفت. ما به صورت جدی وضعیت پزشکی زندانیان را بررسی و مورد توجه قرار می‌دهیم و برای تمامی زندانی‌ها پرونده پزشکی اختصاصی تشکیل می‌شود.

این مقام قضایی گفت: پس از ادعای صورت گرفته، چون موضوع برای اولین بار در مورد زندانی امیر شاه ولایتی مطرح شده بود و هیچ سابقه قابل توجه پزشکی از این فرد نداشتیم دستور ملاقات با وی صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: پس از ملاقات با این زندانی وی هم عنوان کرد تاکنون هیچ مدرکی از سابقه پزشکی خود به مقام قضایی و مقام‌های زندان ارائه نداده است.

وی در مورد ادعای اخیر وکیل زندانی شاه ولایتی گفت: پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد نه وکیل، نه خانواده و نه حتی خود زندانی درخواستی مبنی بر اعزام به بیمارستان و یا ارائه مدرک پزشکی موثر در پرونده ارائه نداده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار