کد خبر: 1225230
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
یکی از دلایلی که معمولا زبان آموزان در کلاس زبان انگلیسی خصوصی شرکت می کنند، مدت زمان آن است.

#تبلیغات

 

یکی از دلایلی که معمولا زبان آموزان در کلاس زبان انگلیسی خصوصی شرکت می کنند، مدت زمان آن است. زمانی که کلاس زبان به صورت خصوصی برگزار می شود تعداد جلسات کمتری را باید در کلاس شرکت کنید و همچنین می توانید با شرکت در جلسات بیشتر در هر هفته مثلا ۴ یا ۵ جلسه در هفته زمان یادگیری را به شدت کاهش دهید و در مدت زمان کوتاه تری زبان انگلیسی را آموزش ببینید.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی

زمانی که برای یادگیری زبان انگلیسی باید صرف نمایید به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابتدا باید هدف از یادگیری را مشخص کنید تا بدانید تا چه سطحی را باید مطالعه کنید.

سپس باید تعیین سطح شوید تا مشخص شود از چه سطحی باید شروع کنید تا مشخص شود که به چند جلسه نیاز دارید تا به سطح مورد نظر برسید.

انگیزه برای یادگیری و مدت زمانی که برای تمرین در خارج از کلاس صرف می کنید نیز بسیار مهم می باشد چرا که تنها با شرکت کردن در کلاس زبان نمی توانید به تسلط لازم برای سطحی که می خواهید در آن باشید برسید.

نحوه برگزاری و تشکیل کلاس نیز در مدت زمان یادگیری شما موثر می باشد. با توجه به این موارد و تعیین کردن هر کدام می توانید مدت زمان یادگیری تان را تقریبا تخمین بزنید.

چقدر زمان لازم است تا به سطح B2 زبان برسید

برای رسیدن به سطح B2 که از رایج ترین سطح های زبان برای اهدافی چون مهاجرت می باشد با توجه به سطحی که دارید می توانید مدت زمان یادگیری تان را تخمین بزنید.

فرض کنید سطح تان پایه باشد و باید از ابتدا شروع به یادگیری نمایید اگر در کلاس خصوصی زبان با تعداد جلسات ۴ روز در هفته شرکت کنید و برای هر سطح به صورت متوسط ۲۰ تا ۳۰ جلسه نیاز داشته باشید چیزی حدود ۶ تا ۷ ماه طول می کشد تا به سطح B2 برسید.

نکته مهم در اینجا تسلط شما می باشد که تنها با شرکت در کلاس ممکن نبوده و باید به خوبی در این زمان روزانه ۲ ساعت تمرین در منزل به شکل های مختلف داشته باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه تان را دریافت کنید.

آیا سن در مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی تاثیرگذار است؟

هر چند که یادگیری زبان انگلیسی در هر سنی ممکن است اما یادگیری در سنین پایین به دلیل داشتن دغدغه های کمتر و زمان بیشتر برای مطالعه می تواند به شما کمک کند تا زمان کمتری را صرف کنید و زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرید.

آیا کلاس خصوصی برای شما مناسب است؟

برای اینکه انتخاب کنیم که آیا کلاس خصوصی برای یادگیری زبان برای ما گزینه مناسبی است می توانید به چند موضوع توجه کنید.

۱. مدت زمانی که برای یادگیری در اختیار دارید اگر این زمان کم می باشد و با شرکت در کلاس گروهی امکان پذیر نیست پس باید با کلاس خصوصی به یادگیری بپردازید.

۲. وقت و زمانی که می توانید در کلاس حاضر شوید که ممکن است به دلیل مسائلی چون کار یا دانشگاه نتوانید در کلاس های گروهی به دلیل زمانی که برای شان تعیین شده شرکت کنید که معمولا در هفته برگزار می شوند.

۳. خجالت کشیدن برای حضور در کلاس گروهی که می تواند مانع یادگیری شما شود معمولا این حالت در اوایل یادگیری برای برخی افراد مشکل ساز است.

۴. نیاز نداشتن به حضور در کلاس های گروهی به دلیل نیازتان که ممکن است در برخی مواقع با شرکت در چند دوره کلاس خصوصی نیازتان برطرف شود.

و نیز مواردی دیگر که شاید براساس شرایط هر فرد متفاوت باشد.

کلاس زبان خصوصی آنلاین یا حضوری

امروزه کلاس های زبان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که اگر شرایط حضور در محل برگزاری کلاس امکان پذیر نباشد بهترین گزینه حالت آنلاین می باشد. اما حتی در بسیاری از شرایط براساس یک سری مشکلات افراد کلاس آنلاین را ترجیح می دهند که این موضوع باز هم می تواند براساس نیاز هر فرد متفاوت باشد.

در حال حاضر کلاس های خصوصی آنلاین بسیار متدوال بوده و به صورت گسترده مورد استقبال افراد برای یادگیری زبان می باشد.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی با کلاس خصوصی موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین برای تمامی سطوح و سنین مختلف کلاس آنلاین خصوصی زبان انگلیسی را با اساتید مجرب برگزار می کند.

این کلاس ها به صورت مدون برنامه ریزی شده اند تا شما بتوانید در مدت زمان مناسبی زبان انگلیسی را براساس هدف تان فرابگیرید.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی در دوره های بزرگسالان به صورت خصوصی از سطح پایه تا متوسط که شامل ۴ کتاب می باشد در بازه زمانی تقریبا یک سال تا ۶ ماه می تواند به طول انجام که براساس تعداد جلسات در هر هفته متغیر است.

شما ابتدا باید به صورت دقیق تعیین سطح شوید و سپس با دریافت مشاوره و بررسی شرایط تان با یک برنامه درست و دقیق شروع به یادگیری زبان انگلیسی نمایید.

توجه کنید هر چه بیشتر بخواهید مدت زمان یادگیری را کاهش دهید باید بیشتر بر زمان مطالعه روزانه تان بیفزایید تا بتوانید نتیجه دلخواه تان را بدست آورید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار