کد خبر: 700529
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبرداد:
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر، طرح گازرسانی به 70 روستای استان به بهره برداری می رسد.
بهروج
حشمت الله شمس خرم آبادی  در جمع خبرنگاران افزود: برای راه اندازی، تکمیل و بهره برداری از این طرح ها بیش از 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به این تعداد روستا حدود 340 کیلومتر شبکه گاز نصب شده و هشت ایستگاه تقلیل فشار گاز نیز نصب شده است و با بهره برداری از این طرح ها بیش از چهار هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح گازرسانی به 150 روستای استان در حال اجرا بوده و تلاش حداکثری شرکت گاز در راستای توسعه گازرسانی به تمامی نقاط استان می باشد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت نیز طرح گازرسانی به 52 روستای استان بهره برداری شده و با احتساب 70 روستای قابل افتتاح تا دهه فجر تعداد روستای بهره مند شده از گاز در سال جاری به 112 می رسد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود تعداد روستاهای بهره مند از گاز به 120 روستا افزایش یابد.

شمس خرم آبادی با بیان اینکه هم اکنون تعداد مشترکین گاز استان بیش 400 هزار است افزود: تاکنون پنج هزار کیلومتر شبکه گذاری در استان انجام شده و حدود 192 هزار انشعاب نیز نصب شده و در مجموع گازرسانی به 22شهر و 500 روستای استان نیز از ابتدای تاسیس شرکت گاز استان لرستان تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از98 درصد جمعیت شهری و 42 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، تصریح کرد: تمامی شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و گازرسانی به سایر شهرها نیز در مراحل مختلف اجرا و طراحی و مطالعه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار