کد خبر: 1102339
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی، گفت: شهید رجایی و باهنر بهترین الگو هستند و اخلاص عمل و تقوای الهی این شهیدان در عرصه خدمت به مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(3شهریور)، در برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدا با حضور پایگاه های بسیج کارمندان ادارات کل استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهارداشت: تقوای فردی و اجتماعی شهید رجایی و باهنر الگو است.

وی از شهید رجایی به عنوان یک مکتب یاد کرد و افزود: شهید باهنر به عنوان یک روحانی، معلم، مدرس و مبلغ تمام عمر خود را در راه دین، اسلام و در راه ارزش ها خرج کرد.

حجت الاسلام دکتر هاشمی در ادامه به جریان کشمیری مسئول دفتر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: جریان نفوذ همیشه در طول تاریخ بوده و خواهد بود و ما باید مواظب جریان نفوذ باشیم.

وی به رسالت خطیر مسئولان در عرصه خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: باید مواظب باشیم که راه را گم نکنیم و طوری رفتار کنیم که دعای شهدا پشت سرمان باشد و به گونه ای به جلو حرکت نماییم که سلام شهدا روبروی ما باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: باید خود را به اخلاق اسلامی و دینی آراسته سازیم  و با حرکت در مسیر شهدا و تحقق آرمان های شهدا گام برداریم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار