کد خبر: 939803
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
غلامرضا محمدی درباره برگزاری مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به نظر من سطح کیفی مسابقات از پیکارهای قهرمانی گروه (الف) و (ب) بهتر و بالاتر بود و فرصتی برای کسانی بود که شانس حضور در جام جهان پهلوان تختی را از دست داده بودند و به نوعی این مسابقات، انتخابی جام تختی محسوب می شد.
 
محمد بنا غلامرضا محمدی

جوان آنلاین: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره خودداری اتحادیه جهانی کشتی از پذیرش جام تختی در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، خاطر نشان کرد: با مشورتی که با کادر فنی داشتم، به فدراسیون اصرار داشتیم که این مسابقات از سیستم رنکینگ خارج شود چرا که در صورت ورود جام تختی به سیستم رنکینگ، در هر وزن تنها سه کشتی گیر داخلی را می توانستیم به میدان بفرستیم. از سوی دیگر در جام جهانی کشتی آزاد نیز حضور نداریم و به همین دلیل حدود ۱۰ کشتی گیری که سهمیه حضور در جام تختی را گرفته اند را به همراه خواهیم داشت که خود یک مرحله انتخابی تیم ملی خواهد بود.

دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان ادامه داد: حضور ۶ تا ۱۰ کشتی گیر خوب ایرانی در کنار کشتی گیران خارجی در جام جهان پهلوان تختی به طور حتم سطح کیفی و فنی مسابقات را افزایش خواهد داد و بسیاری از کشتی گیران ایرانی می توانند در این تورنمنت با یکدیگر کشتی بگیرند.

محمدی یادآور شد: از سوی دیگر قصد داریم در تورنمنت هایی همچون ساساری ایتالیا، یاشاردوغو ترکیه و دان کولوف بلغارستان که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی هستند شرکت کنیم.

وی درباره عملکرد کشتی گیران باتجربه پس از دعوت به اردوی تیم ملی نیز گفت: برای کشتی گیران عنوان دار، کادر فنی برنامه ریزی کرده که تعدادی از آنها در جام جهان پهلوان تختی و برخی دیگر در تورنمنت های بین‌المللی مورد ارزیابی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به وجود آرامش، شور، نشاط و همدلی در اردوی تیم ملی گفت: هم من و هم کادر فنی از کار کردن کنار کشتی گیران با انگیزه و جوان لذت می بریم و امیدوارم که در پیکارهای قهرمانی جهان که کار بسیار مشکلی را پیش رو خواهیم داشت بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم. جو اردوی تیم ملی و همدلی میان کشتی گیران و کادر فنی بی نظیر بود و امیدوارم به همین شکل جلو برویم و شاهد موفقیت هر چه بیشتر کشتی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار