کد خبر: 1108808
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: شرایط خانه‌دار شدن نیازمندان تحت پوشش با کم‌ترین آورده فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامد عاملی در شورای مسکن اردبیل با بیان اهمیت رفع مشکل مسکن اقشار مختلف مردم به‌ویژه نیازمندان، گفت: شرایط خانه‌دار شدن نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی با کم‌ترین آورده فراهم می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی برای خانه‌دار شدن در شهرستان‌های استان احصا و هماهنگی‌ها برای احداث واحدهای مسکونی انجام شود.

وی افزود: طرح احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان واجد شرایط و تحت پوشش نهادهای حمایتی با زمین رایگان دولتی و تسهیلات ۲۵۰میلیون تومانی با رعایت اصول فنی لازم و کم‌ترین هزینه، در کم‌ترین زمان اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اجرای طرح ملی مسکن در جهت خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم حائز اهمیت است چراکه با خانه‌دار شدن مردم، وضعیت اقتصادی نیز به‌دلیل تحمیل نشدن هزینه‌های اجاره‌بها، بهبود می‌یابد.

عاملی ادامه داد: تسریع در عملیات پی‌ریزی و فونداسیون واحدهای طرح ملی مسکن در استان اردبیل ضروری بوده و باید روند پرداخت آورده متقاضیان برای احداث واحدهای مسکن ملی در استان از سوی دستگاه‌های مرتبط پیگیری شود.

وی اظهار کرد: زمین در تمام شهرستان‌های استان اردبیل برای اجرای طرح ملی مسکن وجود دارد و در شهرستان اردبیل نیز برای بخشی از واحدها زمین تأمین شده و مابقی نیز به‌زودی تأمین می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر