کد خبر: 1184284
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
خبرگزاری فارس به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد منافقین در کانادا در سال‌های گذشته اقدام به تاسیس چند سازمان و انجمن در پوشش خیریه، فرهنگی و ورزشی کرده که در واقع بازوی جذب و اقدامات گروهک در کانادا به حساب می‌آید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، فشار‌های همه جانبه دولت و دادگاه آلبانی علیه گروهک تروریستی منافقین در این کشور و دست رد دولت فرانسه به سینه منافقین برای انتقال بخشی از نیرو‌های خود به مقری در فرانسه، مقامات ارشد منافقین را وادار به انتقال اعضا به کانادا کرده است. از همین رو مسئول این گروهک در کانادا درحال آماده سازی مقدمات انتقال لیست شماره ۱ به کانادا هستند. لیستی که البته به دلیل فامیل بازی مقامات ارشد منافقین منجر به بروز اختلافات شدید و گسترده در این تشکیلات شده است.

اما میزبانی از منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان آن‌ها خواهند بود، این نکته‌ای بود که سخنگوی وزارت خارجه و سایر مقامات کشور همواره به آلبانی و سایر کشور‌هایی که در فکر میزبانی از این عناصر جنایتکار بوده، گوشزد کرده اند.

با این وجود، اما دولت کانادا با وجود دریافت هشدار‌های آشکار و پنهان از سوی جمهوری اسلامی ایران، بر میزبانی از این سازمان تروریستی اصرار داشته و حتی به سلسله اقدامات و نامه نگاری‌های مخالفین و اپوزیسیون جمهوری اسلامی ساکن در کانادا هم که با حضور نیرو‌های رجوی در کانادا مخالف می‌باشند، بی اعتنایی کرده است.

خبرگزاری فارس اخیرا به اسنادی از شبکه انسانی و نهاد‌های پوششی منافقین در کانادا دست پیدا کرده که افشای این دو برگ از هزاران سند، بخشی از پیام واضح جمهوری اسلامی به دولت کانادا و سایر کشور‌های میزبان عناصر منافقین و دیگر گروهک‌های تروریستی است.

با ابلاغ مسعود رجوی درسال ۱۳۹۰ سه نفر از هواداران فعال گروهک تروریستی منافقین در کشور کانادا از جمله حمید قراچه به همراه همسرش شهناز فالح وبهزاد متین، قبل از انتقال منافقین از کشور عراق به آلبانی اقدام به خرید یک مزرعه و زمین بایر در شهر تورنتو نموده که مقرر گردیده بود با ساخت مقری شبیه اشرف در ابعاد کوچکتر، حدود ۵۰۰ نفر از عناصر گروهک در آنجا سازماندهی و اسکان یابند، اما به دلایلی انتقال پراکنده منافقین کنسل و با فشار آمریکا و اروپا دولت آلبانی بین دو گزینه که هر دو چالش‌های ملی برایش داشت، ناچار به قبول پذیرش آوارگان منافقین در کشور خود می‌شود که اسنادی در این موضوع بعدا منتشر خواهد شد.

ناگفته نماند که بر اساس اخبار بدست آمده از منابع آگاه، شهرام گلستانه مسئول سیاسی این تشکیلات در کانادا با هدف اسکان افراد منتقل شده از آلبانی به این کشور، اقدام به خریداری و تجهیز تعدادی واحد مسکونی در شهر ونکوور کانادا کرده است.

از جمله سیاست‌های مهم این سازمان تروریستی تاسیس انجمن‌ها و سازمان‌های بی نام و نشان و پوششی برای پیشبرد برخی اهداف سازمانی و همچنین راه اندازی شرکت‌های اقتصادی پوششی بدون هیچ اثری از وابستگی به منافقین می‌باشد که این شرکت‌ها ضمن تامین بخشی از هزینه‌های مالی این سازمان، مسئولیت پرداخت هزینه سخنرانی و اسکان و حمل و نقل سیاستمداران بازنشسته غربی در مراسمات منافقین را برعهده دارند که به زودی برخی از این اسناد افشا خواهد شد.

طبق همین سیاست، منافقین در کانادا در سال‌های گذشته اقدام به تاسیس چند سازمان و انجمن در پوشش خیریه، فرهنگی و ورزشی کرده اند که در واقع بازوی جذب و اقدامات گروهک در کانادا به حساب می‌آید که نام بخشی از این انجمن‌ها را در ذیل مشاهده می‌کنید:

۱-انجمن ایران دموکراتیک پیام: موقعیت شهر آتاوا، تاسیس ۲۰۰۵، مسئول شهرام گلستانه
۲-ائتلاف بین المللی زنان علیه بنیادگرایی: موقعیت شهر تورنتو، مسئول شهناز مهین فالح (قراچه)
۳-انجمن دموکراتیک کبک: موقعیت شهر مونترال، تاسیس ۲۰۰۵، مسئول فریدون شیرازی
۴-انجمن زنان ندا: موقعیت شهر اتاوا، تاسیس ۲۰۱۴، مسئول وحیده خرم رودی
۵-انجمن زنان پیشتازان رهایی:تاسیس ۲۰۱۴، مسئول ژینا شیرازی
۶-انجمن صبا تا آخر ایستاده ایم: تاسیس ۲۰۱۴، مسئول: هلنا
۷-انجمن معلمین برای صلح و دموکراسی در ایران-کانادا: موقعیت شهر تورنتو، تاسیس ۲۰۱۵.
مسئول حسین بیضایی
۸-انجمن ۱۰۰۰ زن: موقعیت شهر تورنتو، تاسیس ۲۰۱۶، مسئول شهین سنقری
۹-زندانیان سیاسی: موقعیت شهر اتاوا، تاسیس ۲۰۱۷، مسئول کریم اکبری
۱۰-انجمن متخصصین ایران دموکراتیک کانادا: موقعیت تورنتو، تاسیس ۲۰۱۸، مسئول علیرضا
حیدری
۱۱-انجمن ورزشکاران ایران دموکراتیک: موقعیت شعر ونکوور، تاسیس ۲۰۱۸، مسئول محمد
تقی شالباف
۱۲-انجمن جوانان ایرانی کانادا: موقعیت شهر تورنتو، تاسیس ۲۰۱۸، مسئول نیکو کبعلی
۱۳-انجمن خانواده شهدا: موقعیت شهر تورنتو، تاسیس ۲۰۱۸، مسئول مرتضی مهرابی
۱۴-انجمن هنری ایرانیان کانادا:موقعیت شهر تورنتو، تاسیس ۲۰۱۸، مسئول علی بهروزیان
۱۵-انجمن زنان تورنتو:مسئول منیژه
۱۶-انجمن معلمین:مسئول حسین رضایی
۱۷-انجمن زنان ونکوور (بزرگترین تشکیلات سیاسی گروهک در کانادا که ۳۰۰۰ زن از
وابستگان و هواداران و پیمانکاران خیابانی منافقین عضو آن هستند)، مسئول گوهر ضیایی
۱۸-انجمن جوانان و انجمن زنان تورنتو:ملیکا دولتی و منیژه
۱۹-انجمن جوانان ونکوور: مسئول رجا
۲۰-انجمن زنان پیشتاز و انجمن زنان نجمه:مسئول شهناز (قراچه)

میزبانی از منافقین که با ترور بیش از ۱۷ هزار انسان بی گناه در ایران، به عنوان رسواترین سازمان تروریستی در جهان شناخته می‌شود، قطعا به معنای مقابله با جمهوری اسلامی و مردم کشورمان می‌باشد.

این سیاست را در سال‌های اخیر کشورهایی، چون فرانسه و آلبانی آزمودند و به جای تعامل با تهران و دولت برآمده از اراده ملت، آغوش خود را برای جریان‌های تروریستی و تجزبه طلب گشودند، اما گذشت زمان به آن‌ها ثابت کرد که بیراهه رفته اند و قطعا دود میزبانی از عناصر رجوی به چشم مردم کانادا خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار