کد خبر: 1185160
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
استاندار ادلب از آزادی قریب‌الوقوع این استان و کنترل دولت سوریه بر آن خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، ثائر سلهب، استاندار ادلب در سخنانی اعلام کرد که به زودی وجب به وجب این استان نیز مانند دیگر مناطق سوریه که در سال‌های گذشته توسط ارتش این کشور از لوث تروریست‌ها پاکسازی شد، آزاد خواهد شد.

استاندار ادلب در گفتگو با اسپوتنیک درباره نشست خود با اهالی جبل السماق که در نتیجه اقدامات تروریست‌ها مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند گفت: این نشست در ادامه سلسله نشست‌های استانداری ادلب با آوارگان این استان جهت آگاهی از نیازمندی‌ها و حل‌کردن مشکلات آنان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این نشست به اهالی استان ادلب که در حال حاضر در السویدا و حومه دمشق سکونت دارند تاکید شد که بی‌شک به زودی وجب به وجب اراضی استان ادلب به آغوش کشور بازخواهد گشت و در نتیجه، آنان نیز مانند اهالی شهر‌های خان شیخون، معره النعمان و دیگر شهر‌ها و روستا‌هایی که توسط ارتش سوریه آزاد شدند، به خانه‌ها و اراضی خود بازخواهند گشت.

سلهب ادامه داد: روزانه ده‌ها درخواست از سوی اهالی ادلب که در مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی حضور دارند دریافت می‌کنیم؛ زیرا آنان از اوضاع نابسامان امنیتی، بهداشتی و تعرض‌های دائمی افراد مسلح رنج می‌برند.

استاندار ادلب با اشاره به شوق اهالی ادلب به آزادسازی اراضی این استان از شبه نظامیان مسلح تاکید کرد: اهالی ادلب بی‌صبرانه منتظر رهایی از دست گروه‌های مسلح و بازگشت به آغوش سوریه و دولت آن هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار