کد خبر: 1200371
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
در پیام سردار غیاثی به مناسبت هفته بسیج تاکید شده است

سردار غیاثی در این پیام آورده است، بدون شک عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان بسیجی است.

وی در این پیام آورده است: بسیج نهادی انقلابی و ولایتمدار است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و از بدو تولد همواره در خط مقدم انقلاب اسلامی برای خدمت رسانی به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در این پیام تصریح کرده است، آنچه بسیج را از دیگر نهادها متمایز می‌کند ولایت مداری محض، انقلابیگری، روحیه تفکر و کار جهادی و شاخصه ایثارگری نیروهای مومن و انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج بهترین فرصت و مناسب‌ترین زمان برای معرفی عملکرد و خدمات این نهاد انقلابی است، از بسیجیان خواسته است، برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند.

غیاثی در ادامه این پیام آورده است بسیج و بسیجیان در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد حضور می‌یابند و امروز گروه‌های جهادی بسیج خدمات عام المنفعه ای را برای اقشار محروم جامعه بدون هیچ چشم داشتی انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در این پیام به بسیجیان توصیه کرده است، سبک زندگی شهدای بسیج را به عنوان بهترین الگو به قشر جوان و نوجوان معرفی کنید.

وی در پایان این پیام با اشاره به جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه آورده است، حودث و رویدادهای منطقه و بین‌الملل ما را بر آن می‌دارد تا بیش از هر زمان دیگری قوی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار