کد خبر: 1203345
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
استاندار خراسان رضوی در نشست با سرپرست مدیریت دیسپچینگ، بر آمادگی این استانداری به‌منظور افزایش هماهنگی با شرکت ملی گاز ایران در دوره سرد سال و اجرای سیاست‌های مربوط به مدیریت بهینه مصرف گاز تاکید کرد.
شهربانو بشکنی

سعید عقلی، سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، در دیدار با یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه که در سالن جلسات این مدیریت و با حضور مدیر امور هماهنگی گازرسانی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی و با هدف بررسی وضعیت عرضه و مصرف گاز طبیعی در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده درخصوص حفظ پایدار جریان گاز در استان خراسان رضوی گفت: اولویت ما در دوره سرد سال، حفظ جریان گاز بخش خانگی است و بر همین اساس، شبکه مدیریت می‌شود.

وی در ادامه، افزود: علاوه بر اقدامات صورت گرفته در دیسپچینگ، در رابطه با تقویت شبکه گاز شرق و شمال شرق کشور  اقداماتی نظیر اجرای خط تقویتی 16 اینچ صالح آباد به تربت جام و بهره‌برداری از ایستگاه تقویت فشار گاز آرادان کمک شایانی به پایداری جریان گاز در این استان در دوره سرد سال خواهد کرد.

مسلم رحمانی، مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز، با بیان این‌که 80 درصد از گاز طبیعی، در جنوب کشور تولید می‌شود، گفت: بیشترین حجم مصرف گاز در بخش‌های شمالی کشور است و مدیریت گازرسانی از جنوب به شمال و شمال شرق کشور،  نیازمند یک عزم ملی و پرهیز از بخشی‌نگری است.

وی ادامه داد: در این راستا، استانداران در همراهی با سیاست‌های شرکت ملی گاز ایران در موضوع مدیریت بهینه مصرف در بخش‌های مختلف، نقش بسزایی در پایدار نگهداشتن جریان گاز در بخش خانگی دارند.

هماهنگی با شرکت ملی گاز ایران در دستور کار استان خراسان رضوی

 یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات شرکت ملی گاز ایران در اجرای طرح‌های گازرسانی و تقویت شبکه، گفت:  با توجه به تجربیات سال گذشته، در این مدت سعی شده تا اقدامات پیشگیرانه در رابطه با سوء مصرف گاز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی در پایان، با بیان این‌که نظر استانداری منطبق با دیدگاه شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حفظ جریان پایدار گاز در بخش خانگی است، تأکید کرد: هدف ما از برگزاری این جلسه افزایش سطح هماهنگی و آگاهی از وضعیت عرضه گاز در دوره پیک مصرف است تا برنامه‌ریزی لازم برای اتخاذ تصمیم در مواقع مقتضی صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار