کد خبر: 1203364
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
فرشچی خبر داد :
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : طی ۲ سال گذشته 23ایده استارتاپی از مجموع 45 ایده استارت آپی که در استارت آپ های مختلف با مقام های اول تا سوم برگزیده شده اند ، در حوزه کسب و کار صنعتی در این استان پس از طی مراحل اجرا و جذب سرمایه گذار تجاری سازی شده اند.
شهربانو بشکنی

 جعفر فرشچی طوسی با اشاره به افزود: این ایده های نوآورانه و فناورانه در صنایع و خوشه های صنعتی مختلف و در قالب رویدادهای استارتاپی ارایه شده است.

رویدادهای استارتاپی فرصتی را برای آشنایی صاحبان ایده با سرمایه گذاران فراهم می کند تا آنها را به هم متصل کند و زمینه تجاری سازی این ایده ها فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ، ۱۵ رویداد استارتاپی با حمایت این شرکت و پارک علم و فناوری استان برگزار شد که در هر استارت آپ سه ایده برگزیده جوایز خود را دریافت کردند تا به مرحله تجاری سازی ورود نمایند.

فرشچی افزود: امسال ۲ رویداد استارتاپی برگزار شده که نخستین رویداد با عنوان شیکاپ مربوط به خوشه کسب و کار پوشاک و دومین نیز مربوط به صنایع غذایی با عنوان فودکاپ است که در هفته جاری برگزار و چندین ایده از این رویدادها استخراج شده و در مرحله جذب سرمایه گذار می باشند.


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه دیرینه و ممتاز خراسان رضوی در حوزه صنایع غذایی گفت: در هیچ استانی شهرکی مجزا و ویژه صنایع غذایی وجود ندارد اما مشهد از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار