کد خبر: 1204434
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
در پی شهادت تعدادی از جوانان و نیروهای حافظ امنیت در عملیات تروریستی در راسک، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و با خانواده‌های این شهدای عزیز ابراز همدردی کرد.

جوان آنلاین: در پی انجام عملیات تروریستی علیه پاسگاه نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت تعدادی از جوانان و نیروهای حافظ امنیت شد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و با خانواده‌های این شهدای عزیز ابراز همدردی کرد.

به گزارش فارس، متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به ستاد نیروهای فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران سرافراز شد را به خانواده های داغدار ، همرزمانشان در خانواده بزرگ فراجا ، اهالی سیستان و بلوچستان و مردم کشورمان تسلیت می گوییم.

این جنایت خونین که در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها به وقوع پیوست بار دیگر عمق کینه ورزی و خصومت دشمنان را با امنیت و تمامیت ارضی کشورمان نشان داد.

دنیای استکبار و ایادی آنها باید بدانند در برابر عزم و اراده ملت ایران و جان برکفان انتظامی و امنیتی کشورمان راهی جز شکست و بی آبرویی نخواهند داشت و به زودی در چنگال عدالت گرفتار و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ابراز همدردی با خانواده ها و بازماندگان این حادثه غمبار، از خداوند متعال رحمت و رضوان برای شهیدان حادثه و برای مجروحان شفای عاجل درخواست می نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار