کد خبر: 1214309
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
زارع

سردار رفیعی اتانی ، فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین با حضور در جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به بیان خصایل مالک اشتر پرداخت و گفت: مالک اشتر مطیع امیرالمومنین علی علیه السلام بود و راه و روش سیاست میدانست.

مالک اشتر وارد میدان نبرد نمیشد مگر با پیروزی خارج میشد. با شهادت مالک اشتر ،دشمنان او خوشحال شدند و دوستان او حسرت خوردند.

سردار اتانی ادامه داد: میدان عمل مالک اشتر و شهید قاسم سلیمانی یکی است، اگر میدان عمل ما تغییر نکند ، ما نیز مالک اشتر ولی خدا خواهیم بود.چیزی تا فتح قله باقی نمانده، گرانی، معیشت، تحریم، بی حجابی و ... در جامعه وجود دارد، اما اصل ماجرا نیست. باید پرقدرت به سمت قله برویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان ، ویژگیهای شخصیتی مالک اشتر را برشمرد و افزود: مالک اشتر سه ویژگی برجسته دارد؛ دارای «عزم راسخ» است؛ هرگاه اراده فولادین برای انجام عمل داشته باشید ، هرگز شکست نمیخورید. «شجاع» است و اهل «تصمیم گیری به موقع» است. 

عرصه ای که امروز ،دشمنان نظام برای ما طراحی کرده اند، سخت تر از روزی که حمزه سید الشهدا و مالک اشتر پای کار رسول اکرم ص و علی بن ابی طالب ع ماندند، نیست.

 ایشان در ادامه متذکر شد : دشمنان ملت ایران که سال گذشته با شعار زن زندگی ازادی به میدان آمده و شکست خوردند، امروز برای انتخابات ۱۱اسفند نقشه کشیده و خواهان ناامیدی و عدم حضور پرشور مردم در انتخابات هستند. به تبلیغات مسموم فضای مجازی و جبهه استکبار توجه نکنید. آنچه مهم است فضای حقیقی و جمع های دوستانه و گروه های خانوادگی است.

سردار رفیعی آتانی در پایان سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: ۱۱اسفند مانند یک میدان مسابقه است، یار دوازدهم نظام اسلامی باشیم و پیروزی ۱۱ اسفند را به رخ جهانیان بکشیم و نشان دهیم که انتخاب و پیروزی در اختیار خودمان است.

تجربه ۴۵ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که در میدان زور آزمایی در برابر دشمنان، راهی به جز اتکا به خداوند متعال و مردم با بصیرت نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار