کد خبر: 1216013
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین و معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان مراسم جشن اعیاد شعبانیه در محل نماز خانه این شرکت برگزار شد.
زارع

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در این مراسم سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز اظهار داشت: ماه مبارک شعبان منتسب به رسول خداست، امیدواریم هر کس در این ماه به اندازه عنایت خداوند و توفیق خود از این ماه فیض ببرد.

 

سرهنگ حسینی ضمن اشاره به حضور پر شور مردم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر کتاب انقلاب را تورق کنیم متوجه پیشرفت و دستاوردهای شگرف کشور عزیزمان ایران خواهیم شد.

 

 وی افزود: این انقلاب به ما عزت و آبرو داد و امروز به برکت این انقلاب اسلامی از موضع ضعف و انفعال به موضع اقتدار رسیده ایم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان با اشاره پیشرفت های کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) گفته بود "دانش اگر در ثریا باشد مردمانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت"؛ امروز می بینیم وقتی که اسلام به ایران رسید و ما به آن بها دادیم شاهد درخشش در عرصه های جهانی بودیم.

 

وی ادامه داد: همانطور که مشاهده می کنید و ابرقدرتهای دنیا نیز به آن اذعان دارند امروز جزو قدرت های برتر دنیا در دانش هسته ای، تولید داروها و واکسن های پزشکی، سلول های بنیادی و تجهیزات به روز پزشکی و ... هستیم.

 

شایان ذکر است در این مراسم یک از شاعران اهل بیت عصمت و طهارت اشعاری در وصف این ایام خجسته قرائت کرد و در ادامه نیز از جانبازان شاغل و بازنشسته شرکت آب منطقه ای قزوین به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار