کد خبر: 1216049
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از انهدام یک باند شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

جوان آنلاین: سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شیرود پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان در شهر شیرود شدند.

سرهنگ دیلمی، تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند ۶ نفره از استان‌های مختلف کشور اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت‌های هرمی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

عامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عاملین تیراندازی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی اظهار کرد: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان و گزارش موضوع به پلیس، شناسایی عامل اصلی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی شهرستان با استفاده از شگرد‌های خاص موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضایی در یکی از شهرستان‌های همجوار نسبت به دستگیری وی اقدام کردند و در بازرسی از منزل و خودروی وی یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ درویشی، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی با وی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

کشف یک و نیم کیلومواد مخدر در «آمل»

سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف یک و نیم کیلو موادمخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین کیان مهر در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مواد مخدر و کلانتری ۱۳ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی آمل از کشف یک و نیم کیلو مواد از نوع تریاک و ۳۰۰۰ سی سی شربت تریاک از متهمان خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کیان مهر با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۷۰فقره سرقت در مازندران

جانشین انتظامی استان از انهدام یک باند ۴نفره و کشف ۷۰فقره سرقت منازل به ارزش ۵۲میلیارد ریال خبر داد.

سردار سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان سوادکوه و دیگر نقاط استان، بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از غیر بومی بودن سارقان در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات شبانه روزی مخفیگاه متهمان را که چهار سارق حرفه‌ای بودند، در یکی از مناطق تهران بزرگ شناسایی و مراتب را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

جانشین انتظامی استان از دستگیری هر ۴ سارق در اقداماتی مجزا خبر داد و اذعان کرد: متهمان که نخست منکر هرگونه ارتکاب به جرمی بودند، در تحقیقات پیچیده پلیسی و مواجه با اسناد و ادله موجود در مجموع به ۷۰فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

سردار حسینی از کشف مقادیر زیادی لوازم منازل بر اساس نظر کارشناسان به ارزش تقریبی حدود ۵۲ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده توسط ماموران، به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار