کد خبر: 1221533
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
معاون اول رئیس جمهور در پیامی خطاب به نخست وزیر روسیه، حادثه تروریستی مسکو را محکوم و اعلام کرد: تروریسم و کشتن شهروندان بی‌گناه در هرجای جهان محکوم و هر گروهی اگر مرتکب یا حامی این جنایت باشد، مستوجب محاکمه بین‌المللی است.

جوان آنلاین: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیامی خطاب به میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه، حادثه تروریستی مسکو را به شدت محکوم کرده و گفت: تروریسم و کشتن شهروندان بی‌گناه در هرجای جهان محکوم است و هر دولت و گروهی اگر مرتکب یا حامی این جنایت باشد، مستوجب پیگیرد و محاکمه بین‌المللی است.

به گزارش فارس، در پیام مخبر آماده است: به نوبه خود حادثه تروریستی تالار کروکس مسکو را که منجر به جان باختن تعدادی زیادی از شهروندان بی‌گناه شد، به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه «حادثه تروریستی تالار کروکس مسکو موجی از تاثر و تالم را برانگیخت»، تاکید کرد: تروریسم و کشتن شهروندان بی‌گناه در هرجای جهان محکوم است و هر دولت و گروهی اگر مرتکب یا حامی این جنایت باشد، مستوجب پیگیرد و محاکمه بین المللی است.

در پیام مخبر آمده است: دولت ایران در کنار دولت روسیه آماده افزایش همکاری‌های مشترک برای مقابله با تروریسم است.

گفتنی است، در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، ۱۱۵ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار