کد خبر: 1221597
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه تامین امنیت کشتیرانی در سال جدید با قدرت بیشتر دنبال می‌شود، گفت: الحاق شناور‌های لازم در دستور کار این نیرو است.

جوان آنلاین: امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در محل فرماندهی آمادگی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان استان کرمان افزود: در تامین امنیت لازم، برتری و اقتدار کامل داریم.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه مبنای کار ما برنامه‌های قرآنی است ادامه داد: هر کجا در ماموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، به طور قطع ریشه آن قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقررات را از این کتاب آسمانی یاد بگیریم و ارزش‌های آن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستور فرماندهی کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهدا هستیم، لذا باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: حتی شناور‌ها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مانوس هستند؛ این فرهنگ موجب پیشرفت ما شده تا هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

دریادار ایرانی بیان کرد: ما پیرو راه شهدا هستیم و نهادینه شدن مکتب شهید قاسم سلیمانی و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی معظم کل قوا بودن، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده و این اقتدار نظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار