کد خبر: 1221683
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

جوان آنلاین: کانال تلگرامی تنهایی دسته جمعی نوشت:

این سَجی است؛ دختربچۀ ۵ سالۀ فلسطینی. در بمباران اسرائیلی‌ها آتش گرفته. از بس تصویر وحشتناک است مجبور شده‌ام آن را کمی محو کنم. چه معنایی دارد؟ می‌گویم:

گذشته از کشور‌هایی که با سلاح، پول و پشتیبانی‌های امنیتی و سیاسی، حامی اسرائیل‌اند، یا با اسرائیل رابطۀ عادی دارند و حداکثر در بخش رسانه‌ای یا رأی عادی، (پس از محکوم کردن شدید و غلیظ فلسطینی‌ها) به اسرائیل هم «انتقاد» می‌کنند، بخش کوچکی هم هستند که علاوه بر محکوم کردن، برای طرف فلسطینی کمک می‌فرستند: پول، مصالح، دارو، غذا و این چیزها.

همین الان که این متن را می‌خوانید، طبق خبر‌هایی که می‌آید، اسرائیلی‌ها دارند به زنان فلسطینی در بیمارستان الشفاء تجاوز می‌کنند.

دستۀ سوم کشور‌ها که گفتم، می‌گویند ایرادی ندارد، بگذارید به زنانتان تجاوز کنند، ما دارو‌های لازم برای پس از تجاوز را ارسال می‌کنیم. بگذارید دخترانتان را آتش بزنند، ما دارو‌های مسکن ارسال می‌کنیم، بگذارید خانه‌هایتان را خراب کنند، ما مصالح در اختیارتان می‌گذاریم.

در این دنیای عفونت‌گرفته، فقط و فقط و فقط یک حکومت است که ایستاده، سینه سپر کرده و با صدای بلند می‌گوید: من از فلسطینی‌ها با پول و سلاح و پشتیبانی امنیتی حمایت می‌کنم تا به زنانشان تجاوز نشود، تا دخترانشان را آتش نزنند، تا خانه‌هایشان را خراب نکنند.

من هزار دلیل برای پشتیبانی از جمهوری اسلامی دارم. ولی اگر نبود جز همین یک دلیل، باز با همه سلول‌های وجودم حامی این نظام می‌بودم و می‌ماندم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار