کد خبر: 1221856
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی برای واشنگتن هزینه بردار است.

جوان آنلاین: روزنامه اسرائیل هیوم در گزارشی به عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا اشاره کرد و نوشت: این مساله نشان می‌دهد که جایگاه اسرائیل در آمریکا دیگر مانند گذشته قدرتمند نیست.

به گزارش مهر، این روزنامه در ادامه نوشت: این تحول نشان می‌دهد که حمایت مستقیم آمریکا از اسرائیل ممکن است به شدت هزینه بردار باشد. پرونده‌هایی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با آن‌ها رو به رو بوده متعدد است.

در این گزارش آمده است: دموکرات‌ها می‌دانند که بایدن در صورتی که بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آتی آمریکا پیروز شود در زمینه ادامه حمایت از اسرائیل مشکل خواهد داشت.

پیش از این «ایهود باراک» از سران اسبق رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در نوار غزه گفته بود: تصویب این قطعنامه ببانگر اختلافات عمیق سران این شورا با سیاست‌های واشنگتن است.

ایهود باراک در سخنانی با انتقاد از سیاست‌های منفعت طلبانه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه، به شکست سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه اذعان کرد و خواستار استعفای وی و برگزاری انتخابات زودهنگام با هدف خروج این رژیم از «بحران عمیق» شد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که قطعنامه شورای امنیت بیانگر اوج اختلاف با واشنگتن است و این رژیم باید تصمیمات سختی را اتخاذ کند.

ایهود باراک تصریح کرد که برگزاری انتخابات فوری راه برون رفت رژیم صهیونیستی از بحران عمیق کنونی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار