کد خبر: 929205
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
گفت وگوی "جوان آنلاین" با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پی بازی با السد
عصر امروز در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه در حالی مهمان السد قطر خواهد بود که برانکو در غیاب سه بازیکن اصلی خود باید دلخوش به کسب حداقل امتیاز باشد تا بتواند با پیروزی در بازی برگشت به فینال راه آینده یابد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : عصر امروز در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه در حالی مهمان السد قطر خواهد بود که برانکو در غیاب سه بازیکن اصلی خود باید دلخوش به کسب حداقل امتیاز باشد تا بتواند با پیروزی در بازی برگشت به فینال راه آینده یابد. این بازی برای پرسپولیس می تواند حکم فینال را داشته باشد چرا که سال قبل دقیقا در همین مرحله ، شاگردان برانکو در خانه الهلال چهار گل خوردند و دیدار برگشت هم نتوانستند نتیجه را جبران کنند و از دور رقابتها کنار رفتند.

جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازی امروز و السد گفت: بازی حساسی پیش رو داریم و امتیاز بازی برای مان بسیار با اهمیت است. می دانیم که السد حریف دست و پا بسته ای نیست. بازیکنان سرشناسی مثل ژاوی و گابی دارد که می توانند در نتیجه بازی تاثیر گذار باشند. اما امیدواریم در وهله اول با پیروزی به کشورمان برگردیم اما اگر نشد حداقل باید با یک امتیاز قطر را ترک کنیم تا انشاله در بازی برگشت نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی با اشاره به محرومیت و مصدومیت بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در بازی دربی و مصدومیتی برای ماهینی بوجود آمد او را در این بازی مهم در اختیار نداریم.  محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا هم که در دیدار الدحیل کارت زرد دریافت کرده بودند را به  دلیل دو الخطاره بدون در اختیار نداریم و همین کارمان را بسیار سخت کرده است.. اما قطعا برانکو می داند دراین بازی ، ترکیب را در زمین چطور بچیند که بتوانیم امتیاز بگیریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: به نظر من در بازی امروز پرسپولیس می تواند با اداره یک بازی منجسم به هدفش برسد. بچه ها باید فعل خواستن را صرف کنند. تیم ما شخصیت بزرگی دارد و با ارائه یک تاکنیک مناسب می تواند نتیجه دلخواه را کسب کند. علی رغم اینکه همه صحبت از تساوی برای پرسپولیس می کنند اما باید گفت که هدف اصلی پرسپولیس در این بازی کسب ۳ امتیاز است و اگر نشد باید به یک امتیاز قانع شویم. پرسپولیس برای اینکه تجربه تلخ سال قبل را تکرار نکند محکوم به کسب امتیاز است. ما در سال قبل در همین دوره برای الهلال در بازی رفت بازی را دست کم گرفتیم و چهار گل در آن بازی دریافت کردیم. نتیجه ای که در بازی برگشت در آزادی نتوانستیم جبران کنیم برای همین برانکو که این تجربه را دارد می خواهد در همین بازی رفت کار را یک سره کند و تاانشاله به فینال راه پیدا کنیم.ما نباید اشتباهات تلخ سال قبل را تکرار کنیم.

کاشانی با اشاره به اینکه برانکو کار سختی در قطر دارد اظهار داشت: همه می دانند که پرسپولیس به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات اوضاعش خوب و نیست و به طبع آن برانکو هم در این بازی ها دستش خالی است و کار سختی در ورزشگاه جاسم بن حمد دارد. بی شک او در این بازی باید از بازیکنان جوان و کم تجربه خود استفاده کند تا به هدفش برسد.برانکو باید ابتدا تیمش را برای گل نخوردن وارد زمین کند وبا استفاده از ضد حمله‌ علیپور و منشا که هدف خود برسد. با تمام این مشکلات ما  انتظار داریم تا این دیدار که حکم فینال را برای مان دارد با یک نتیجه خوب پشت سر بگذارد تا در بازی برگشت مشکلی نداشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار