کد خبر: 1194268
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد: این سازمان با اطلاع از تخلف خودروسازان در دپو و گرانفروشی، به منظور احقاق حقوق مردم با متخلفان برخورد خواهد کرد.

جوان آنلاین: محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: برخی خودروسازان با توجیه عدم دریافت استاندارد برخی قطعات خودرو‌های تولید شده یا عدم شماره گذاری پلاک، اقدام به دپو خودرو‌های تولیدی خود داشتند که بررسی و برخورد شد.

به گزارش آنا، وی افزود: با پیگیری گشت مشترک در یکی از پارکینگ‌های خودروسازان داخلی، مشخص شد که تعداد قابل توجهی از خودرو‌ها در پارکینگ با توجیهات غیرقابل دفاع دپو شده که در مرتبه نخست تذکر داده شد و در نتیجه بخشی از خودرو‌ها به بازار عرضه شد.

اسفنانی گفت: با پیگیری‌های مجدد مشخص شد که چهار هزار خودرو هنوز در پارکینگ باقی مانده است و توجیه غیرمنطقی خودروساز مبنی بر عدم دریافت نشان استاندارد قطعات به کار رفته در خودرو بوده است.

وی اضافه‌ کرد: این در حالی است که مجوز استاندارد قبل از تولید اخذ می‌شود، به همین دلیل در راستای احقاق حقوق مردم دستور داده شد تا همه چهار هزار خودرو به متقاضیان ثبت نام کرده تحویل شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیان‌داشت: پرونده دپو خودرو به یکی از شعب رسیدگی ارجاع شد تا چنانچه عامدانه بودن عمل به قصد نگهداری و گرانفروشی به اثبات برسد با خودروساز برخورد قانونی شود.

وی اظهار داشت: به‌تازگی پرونده‌ای با عنوان گرانفروشی خودروساز به نام اضافه کردن آپشن‌هایی که جزو ملزومات اصلی خودرو بوده، به شعب رسیدگی به تخلفات ارجاع شده است.

اسفنانی تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم تا به محض اطلاع و احراز جرم از دپو خودرو و گرانفروشی، به منظور احقاق حقوق مردم با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار